Skoči na vsebino
Odpri meni

Direktorica občinske uprave

7855527134055035_anita-1-of-6.jpgAnita Manfreda se je rodila 20. januarja 1965 v Dornberku. Diplomirala je na Univerzi v Ljubljani, na visokošolskem študijskem programu »Javna uprava« in pridobila naziv »diplomirana upravna organizatorka«. Podiplomski študij je opravila na Univerzi na Primorskem, na Fakulteti za management v Kopru, po specialističnem študijskem programu Management in  pridobila strokovni naziv »specialistka managementa«.

Poklicno pot je začela v gospodarstvu, v podjetju Poligalant Plastik v Volčji Dragi, kjer je nabirala delovne izkušnje na različnih področjih; zadnjih šest let je bila vodja splošno kadrovske službe.  Drugo zaposlitev je našla v lokalni samoupravi, na Občini Šempeter-Vrtojba, kjer je sedem let pokrivala področje črpanja EU sredstev ter razvoj gospodarstva in turizma  v občini. Vodila in koordinirala je vse projekte sofinancirane iz EU in drugih skladov. Na področju gospodarstva je bila aktivna predvsem v čezmejnem prostoru. Kot predstavnica Pokrajine Gorica je v mandatu opravljala funkcijo podpredsednice Konzorcija za razvoj podjetništva in obrti CSIA, v Gorici. Bila je tudi predstavnica ustanovitelja v Splošni bolnišnici Dr. Franca Derganca Nova Gorica, kjer je opravljala funkcijo predsednice Sveta zavoda.

Delovno mesto direktorice občinske uprave je Manfredova prevzela 1. aprila 2015.

Naloge direktorja občinske uprave

Direktor občinske uprave zagotavlja kakovost organizacijskih in strokovno-tehničnih nalog za pravilno in pravočasno izvajanje aktivnosti občinske uprave.

Ima naslednje pristojnosti:

  • vodi, organizira ter nadzira delo občinske uprave
  • odloča o upravnih zadevah na prvi stopnji,
  • opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v najzahtevnejših delovnih in projektnih skupinah v občini ter sodeluje pri ključnih projektih občine,
  • organizira in koordinira delo organov občinske uprave in notranjih organizacijskih enot, jim nudi neposredno strokovno pomoč ter skrbi za delovno disciplino,
  • zagotavlja opravljanje strokovnih in drugih nalog, ki so skupne organom občinske uprave oziroma notranjim organizacijskim enota,
  • v zvezi z delovanjem občinske uprave skrbi za sodelovanje z državnimi organi in drugimi organi na območju občine in izven nje,
  • skrbi za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave,
  • poroča županu o poteku izvajanja nalog občinske uprave,
  • na podlagi pooblastila župana izvršuje proračun občine lahko izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja uslužbencev občinske uprave, če ga za to pooblasti župan,
  • opravlja druge naloge po pooblastilu župana.