Destinacija Brda finalistka na izboru nagrade za Covid turistično strategijo »Covid & Tourism Strategy Award« v kategoriji TOP 100 trajnostnih destinacij na svetu

datum: 23.12.2020

kategorija: Sporočila za javnost

Destinacija Brda je bila letos oktobra že drugo leto zapored proglašena med TOP 100 najbolj trajnostnih destinacij na svetu - Green Destinations. Pred kratkim pa smo s strani organizatorjev prejeli tudi izjemno novico, da sta naši strategiji v času epidemije – Briška češnja v vsak dom in Naredi si svoj praznik češenj – prepričali komisijo in nas uvrstili v finalni krog izbora Covid turistične trajnostne strategije. Zmagovalec bo razglašen na spletnem slavnostnem dogodku ITB Berlin, med 9. in 12. marcem.

 

Gre za potrditev, da je lahko vsaka težka preizkušnja v življenju tudi priložnost za nove inovativne ideje, ki so na prvi pogled preproste in dajejo v ospredje pridih lokalnega. Obe strategiji, tako Briška češnja v vsak dom, kot tudi Naredi si svoj praznik češenj, sta bili zasnovani na vrednotah varnosti, trajnosti, kvalitete, sodelovanja in lokalne tradicije.

FINALISTI COVID STRATEGIJABriška češnja v vsak dom je bila odgovor na skrbi briških sadjarjev v času epidemije. Tržnice so bile zaprte, pred vrati pa se je obetala izjemna letina češenj. Tako sta strnili vrste Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda (ZTKMŠ Brda) in Društvo sadjarjev Brda. Rezultat je bila izjemna komunikacijska kampanja, ki je v osnovi potrošnikom širom po Sloveniji nudila informacijo, kateri briški sadjar bo kje in kdaj prodajal češnje, briškim sadjarjem pa možnost direktnih kontaktov s strani potrošnikov. Ustvarili so direktne prodajne kanale, t.i. kratke prodajne verige do svežega, kakovostnega briškega sadeža. Akcija je naletela na izjemno odobravanje prvih in drugih. Prejemali smo klice iz različnih koncev Slovenije, naj se sadjarji odločijo za prodajo tudi v njihovih krajih.

FINALISTI COVID STRATEGIJANaredi si svoj praznik češenj je bila nadgradnja konstantne digitalne promocije destinacije v času pomladanskega vala epidemije in akcije Briška češnja v vsak dom. Ker tradicionalnega praznika zaradi omejitev združevanja ni bilo mogoče organizirati, je briški ZTKMŠ Brda ponudil pristno paleto produktov in obiskovalcem omogočil, da si spletejo svojo košarico briških doživetij: od obiska znamenitosti, športnih aktivnosti, obiska briških ponudnikov do nabiranja češenj v družbi lokalnih prebivalcev. Celotno usklajeno delovanje vseh briških akterjev je posledično pripomoglo k bolj trajnostnemu obisku naše destinacije, razpršenemu obisku in posledično manjšemu pritisku na naše znamenitosti ter bolj kakovostno in pristno doživetje tradicije in okusov Brd.

Direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda Tina Novak Samec je uvrstitev med finaliste pozdravila z besedami:

»Popolno zaprtje zaradi COVID-a nas je izzvalo, da smo svoje aktivnosti prevetrili, repozicionirali produkte in svojo strategijo ter razvoj še bolj trajnostno naravnali. Naš odgovor na epidemijo se je odražal v oblikovanju produktov na lokalnem in pristnem, kar smo sicer počeli tudi v preteklosti, s to razliko, da smo v doživetja vpeli visoko mero kvalitete, butičnosti, tradicije in  osebnih stikov s ponudniki in ostalimi domačini. Stopili smo skupaj! Obiskovalcem smo tudi na podlagi trajnostnih znakov in ekoloških certifikatov lahko ponudili povsem varno destinacijo.«

 



<<nazaj

19. januar

Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
decemberfebruar